Faművesség

Hungarian Arts&Crafts

Hintaló

2010. december 01. 23:01 - faktura

A minap az egyik bölcsőm gazdája kedvesen megkérdezte, csinálnék-e a bölcsőből lassacskán kifelé cseperedő fiúgyermekének hintalovat. Idő hiányában azt tudtam neki ajánlani, amit másoknak is jó szívvel javasolnék, akik hintalovat -jót, megbízhatót, egyedi darabot - szeretnének: keresse meg azt, aki az itt következő darabot készítette:

hintalóHINTALÓ

 

 A mesternél, akié a terv és a dicsőség, az egyetem befejezése után egy évet inaskodtam. Úgy bocsátott el, hogy átadta nekem az egyik, hintalóra vonatkozó megrendelését, az állat sablonjaival együtt. Csináltam mindjárt négyet vagy ötöt, lassacskán tovább is adtam rajtuk. A kemény karton sablonokat talán a múlt hónapig őrizgettem. Ezen túl ha hintalovat készítek, az a saját terveim alapján lesz megcsinálva. De addig is itt van ez  a derék állat. Ha valakinek kedve szottyan rá, megtalál a honlapomon keresztül (faktura.hu). Aztán majd tovább irányítom a kedves mesterhez, aki válogatott fákból elkészíti a neki való lovat.

Garantáltan örök darab, szép, erős, igazi kézműves munka. Csak ajánlani tudom.

És itt van ez a másik, kisebbeknek, kerekeken. Vagy húsz éve szolgálja a gazdáit.

hintaló

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famuves.blog.hu/api/trackback/id/tr952487316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása