Faművesség

Hungarian Arts&Crafts

Gyerekszék- az egyenes lábú

2014. február 08. 20:17 - faktura

Tavaly felkerült egy szószátyár poszt a magasságban állítható, lábtámaszos székekről. Akkor főleg az "S" lábú darabokat sikerült megmutatnom. Az egyenes lábbal készült bútor itthon maradt, azóta is használjuk. A középső pozícióba állítva áll az asztal mellett. Nekem nem meglepő, de a nálunk megforduló felnőttek is nagy kedvvel használják.  Van, aki alacsony, és azért jó neki a lábtartó, a fájós derekúak pedig a keskeny és rugalmas háttámla adta kényelmet élvezik.


Szóval: bár a kacskaringós magyar néplélek mindenképpen az ívelt ("S" formájú) lábbal készített típust kedveli, nekem egyértelműen az egyenes tetszik. Annak idején arról nem készült teljes képsorozat, mostanra sikerült néhányat rendbe tenni. (Időközben a honlapra felkerült anyagot is kiegészítettem ezekkel.)
Íme:

Állítható magasságú gyerekszék

Gyerekszék íróasztalhoz Fa gyerekszék

És egy bónusz kép: Pókember mamuszkában

Állítható szék gyerekeknekPs.: Azóta itt-ott kicsit könnyítettem a bútoron, a karfa formáját is megváltoztattam. Képek arról később...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famuves.blog.hu/api/trackback/id/tr315805395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása