Faművesség

Hungarian Arts&Crafts

gad.se - svéd bútor

2009. június 10. 19:00 - faktura

A Google fordítóprogramja segítségével kísérleteztem a közelmúltban. A finn kaland sikere nem ismétlődött meg. Dán és svéd oldalakat szerettem volna találni, egyedileg, kézimunkával készített mai fa bútorokkal. Dániában leginkább designereket találtam (jókat!) és tömeggyártott bútorokat. Svédországban bútort sokat. Pedig minden lehetsége keresőszót és azok kombinációját kipróbáltam. Ami még fából van, az a "Gustavianska möbler" tömege volt. 

Aztán rátaláltam a GAD-ra és Max Lund-ra.  Előbb a GAD:

GAD's page

 

 

A Gotland szigeten, Visby városkában van ez a gyár. Gyárnak írom, de: rönkben kerül be hozzájuk az anyag, mindvégig figyelemmel kísérik, melyik darab honnan kerül ki és hova jut. A bútoralkatrészekre nem csak a cég "mesterjegye" kerül rá, hanem az azt készítő dolgozó kézjegye és a dátum is. Egyszerű, hagyományos fakötések, tölgyfa. Minden olyan normális. És a városka is gyönyörű. A G.A.D. bemutatóterme Visbyben

 

 

És még néhány kép...Fiók, félig takart fogazás

 

 

 

Jellegzetes GAD ülőbútor

 

 

széktámla sarokcsomópontja

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famuves.blog.hu/api/trackback/id/tr221177325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása